Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

  

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów

w Platformie Handlowej DomOgród24.

 

Jak sprawdzić dostępność towarów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w magazynie:

  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość towaru, aby obsłużyć bardzo dużo zamówień
  • Średnia ilość – optymalną ilość towaru
  • Na wyczerpaniu – co prawda nie powinno zabraknąć danego towaru ale warto się pospieszyć z zakupem!
  • Brak towaru – chwilowy brak w magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez e-mail: biuro@domogrod24.com
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą e-mail: biuro@domogrod24.com
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Gdy wybierzesz dostawę kurierem wówczas dostawa zamówionego towaru będzie w następnym dniu roboczym, jeśli zlecenie będzie gotowe do realizacji do godziny 13:00. Zamówienia skierowane do realizacji po godzinie 13:00 mogą być zrealizowane w kolejnym dniu roboczym.

Gdy wybierzesz Pocztę Polską czas dostawy będzie zgodny z regulaminem dostaw Poczty Polskiej – od 2 do 5 dni roboczych w zależności od wybranego rodzaju przesyłki.

Gdy zdecydujesz się na odbiór własny, towar będzie gotowy do odbioru w godzinach od 8:00 do 13:00 dnia następnego (chyba że zostanie ustalony inny termin).

_______________________________________

Czas realizacji zamówienia

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie.

Po otrzymaniu akceptacji zamówienia, zadeklarowaniu formy płatności za pobraniem lub otrzymaniu przelewu, ewentualnie zweryfikowaniu Twojego wolnego limitu kredytowego, z Twojego zamówienia wygenerujemy magazynowe zlecenie przygotowania towaru do wydania. Realizacja zlecenia będzie trwała w zależności od ilości przyjętych zamówień, od kilkunastu minut do kilku godzin.

Po zakończeniu realizacji zamówienia towar zostanie przekazany do działu spedycji gdzie wygenerujemy dokumenty potrzebne do transportu lub wydania towaru z magazynu (w przypadku odbioru własnego).

Po przekazaniu towaru do działu spedycji zamówienie będzie miało status zrealizowanego w drodze do odbiorcy.

 


Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie towarów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • odbiór osobisty. 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

 Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność gotówką przy odbiorze osobistym
  • płatność elektroniczna (przelew on-line). 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Sydół 49 , 26-700 Zwoleń , w godzinach od 8:00 do 17:00 w dniu następnym po przyjęciu zlecenia do realizacji.


Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszej platformie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione za pośrednictwem platformy towary otrzymasz fakturę VAT. Data wystawienia faktury VAT to data przekazania towaru do wysyłki lub przekazania towaru do wydania z magazynu. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości, to znaczy do momentu przekazania towaru do wysyłki lub odbioru własnego. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adresem e-mail: c6papier@c6papier.pl


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości, to znaczy do momentu przekazania towaru do wysyłki lub odbioru własnego. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej na adres e-mail: biuro@domogrod24.com


Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić status Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych Klientów platformy, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, towary dostępne w asortymencie naszej platformy posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod adresem e-mail:biuro@domogrod24.com

 


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Towar specjalnie konfekcjonowany (przycinany lub pakowany) na zamówienie Klienta nie podlega reklamacji zgodnie z wymienioną ustawą.

 ________________________________

Co się stanie gdy nie zdążę odebrać towaru z magazynu w ustalonym terminie?

Platforma Handlowa DomOgród24.com zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia gdy towar nie zostanie odebrany w ciągu 7 dni roboczych, lub naliczania kosztu składowania w wysokości 10 zł za jedno miejsce paletowe za każdą rozpoczętą dobę, oraz koszt kapitału w wysokości w wysokości 0,2% wartości towaru za dzień zwłoki w zapłacie za zamówiony towar.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl